czwartek, 30 lipca 2015

Subtelny Paryż ..- Tilda funkcyjna ;-)

Witam Was bardzo cieplutko .

Nadrabiam zaległości  i wstawiam coś codziennie ;-)
Dziś miałam nie lada dylemat  co Wam moje drogie pokazać...

By nie odchodzić od Tildowych klimatów,
 a kucharami Was nie zanudzać 
( jeszcze kilka ich czeka na prezentację tu ;-)
padło na Tildę -worek , czyli funkcyjną .

Znacie już ten mój pomysł pokazywałam go zimą na blogu.



Większość tych Tild było w kuchennych klimatach,
na reklamówki-
ta jest inna .
Paryska ....
Może być ozdobą do dziewczęcego pokoiku , a worek służyć
na np. bieliznę małej księżniczki ;-)









Jak Wam się mój pomysł podoba ?

pozdrawiam S.

7 komentarzy:

  1. O rany, ale ta sukienka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i doskonałe wykonanie,zacna Tilda Millordzie : )))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna tilda, pracowita z Ciebie pszczółka! Pozdrowionka, Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paryżanka cudna i ma już nowy domek....Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Paryżanka cudna i ma już nowy domek....Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, sama zamyślam o takiej kuchennej, na woreczki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie po sobie śladu -komentarza ;-)