wtorek, 7 października 2014

Szwajcarka

Witam Was bardzo cieplutko.
Mało mnie tu ostatnio - jesienny marazm mnie dopadł i krótki urlop.

Żebyście nie zapomniały o moim istnieniu dziś pokaże Tildę uszytą latem .
Mam jeszcze kilka takich tu nie pokazywanych .

O tej  Szwajcarce przypomniałam sobie dzięki wpisowi u 
Małej Sowy  ( do której Was zapraszam !!!! )





Przy tej okazji chcę Wam pokazać jakie piękne serduszka 
przyfrunęły do mojej pracowni od  Małej Sowy.




Kochana Sówko - bardzo dziękuję za list i owe prezenty !!!!

Pozdrawiam Was  S.

6 komentarzy:

  1. Nie ma za co - Twój prezent był równie miły. A serduszko ze skrzydłami - na razie jedyne:) Pięknie prezentuje się u Ciebie.
    Zapraszam na Candy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedługo będziesz miała cały świat lal, śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna lala, ja jestem oczarowana tym wzorem na tkaninie, muszę taką koniecznie i sobie zakupić. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna lala i wspaniałe prezenty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie po sobie śladu -komentarza ;-)