poniedziałek, 5 stycznia 2015

Chłopaki z Anielskiej ;-)

Witam Was bardzo cieplutko.

Po święteczno- kiermaszowej gorączce czas przystopować .

Wiele rzeczy mam Wam do pokazania , powstawały na bieżąco 
przed kiermaszami i na zamówienie .
Więc teraz częściej tu będę ;-)

Dziś jednak chcę pokazać moje teraźniejsze pomysły- 
Chłopaki z Anielskiej paki ;-)


 Często słyszałam że mało mam zabawek dla chłopców -
więc postanowiłam to zmienić .














Mam nadzieję że Wam się podobają ;-) 

Pozdrawiam S.

11 komentarzy:

  1. Paka anielska fantastyczna,chłopaki są super!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..widzę, że masz w obserwowanych mój stary blog Niespokojne ręce moje,musisz zmienić, jesli chcesz mnie widzieć na bieżąco na yolanda-art.blogspot.com (PASJA TO STAN UMYSŁU ) POZDROWIENIA!

      Usuń
  2. Ale przystojniaki, jakie swetry, jakie spodnie! Moje anielice są zainteresowane znajomością...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz pomysły.....Superowe te chłopaki...Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku a chłopcy- przystojniacy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no chłopkami są świetni a sweterki rewelka!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chłopcy jak malowani , ten z serduchem uwodzicielski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super chłopaki i jakie mają sweterki piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    Chłopaki są super!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne chłopaki - bliźniaki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie po sobie śladu -komentarza ;-)