środa, 3 września 2014

Tania i Dasza

Witam Was bardzo cieplutko .

Wrzesień - zaczęła się szkoła i tak jakoś wszystko wskakuje w swój rytm i tor.
Młoda do szkoły , jeszcze tylko studenta wysłać i od października będzie cisza.
Wbrew logice -teraz mam więcej czasu na szycie niż w wakacje.

Szycie laleczek wciągnęło mnie.....
Są dla małych dziewczynek i mają całą garderobę ściąganą .
Dziś dwie siostry -
Tania i Dasza .









Imiona moich laleczek są  rosyjskie z dwóch powodów -
po pierwsze wykrój laleczek jest zapożyczony z rosyjskich stronek,
a po drugie  takie imiona nosiły bohaterki mojej ulubionej
powieści- czy wiecie jakiej ???

pozdrawiam S.

5 komentarzy:

  1. Fajnie wyszły:)
    Czytałaś mój komentarz pod twoim ostatnim postem??? Da się zaradzić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne i do tego mają ubranka w moich ulubionych kolorkach :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita;))Lalunie są przeurocze,a w dodatku ubrałaś je w cudowne fatałaszki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, wiem - "Jeździec Miedziany", czytałam całą trylogię:)
    Śliczne te siostrzyczki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie po sobie śladu -komentarza ;-)