piątek, 29 sierpnia 2014

Przyjemne z pożytecznym - Tilda z misją

Witam Was bardzo cieplutko.

Lato minęło nie ubłagalnie, a po nim pozostało wiele wspomnień ...
Latem odwiedziła mnie kuzynka męża, która na stałe mieszka we Włoszech.
Oglądając moje szyjątka
 opowiedziałam mi o lalkach które szyją Włoszki do swoich kuchni.
Są to lalki szmacianki których długie sukienki służą za worki na foliowe torby.
Pomysł mi bardzo się spodobał,
 więc postanowiłam połączyć go z moimi 
ukochanymi Tildami.
Oto mój prototyp-





Reklamówki łatwo jest tam włożyć i wyjąć dzięki gumce wciągniętej w tunelik.

Prototyp spodobał się moim znajomym i już powstają kolejne .
A jak Wam się ten pomysł podoba ???
Piszcie !!! z góry dziękuję za Waszą obecność i komentarze.
Pozdrawiam S.

7 komentarzy:

  1. Kiedyś widziałam takiego kucharza ale tilda jest 100-razy fajniejsza,czekam na te kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł jest świetny, może kiedyś zgapię...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już spotkałam się z takim pomysłem ale tildę w tym wydaniu widzę po raz pierwszy :-) Wygląda fajnie :-)
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł bardzo ciekawy, nie widziałam takich lalek ale bardzo mi się podoba, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę ja mówię o pomysłach a Ty już swój uszyłaś...Super ....Całuski pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. no świetny, wiedziałam że wyjdzie uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, pomysł uważam za rewelacyjny! Użyteczna Tilda to jest to!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie po sobie śladu -komentarza ;-)