środa, 13 sierpnia 2014

Estonia i Łotwa

Witam Was bardzo cieplutko .

Dziś kolejna relacja.
Pokazując Wam moje światowe Tildy wspominałam o
 mojej zaplanowanej podróży do Rygi i Talina.

Podroż bardzo intensywna, bo w 48 godzin udało nam się zobaczyć
 dwie ciekawe stolice .
Miasta piękne i tak różne .









Ja jednak nie była bym sobą gdybym nie szperała w sklepikach z rękodziełem....

Oto co tam znalazłam-

Tallin





Ryga







Uwielbiam takie sklepiki !!!!
To jakby być w środku swojej bajki.....

pozdrawiam S.

3 komentarze:

  1. Ja też lubię odwiedzać tego typu sklepiki :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kraj! A tę bajkę rozumiem, z ciekawością przyglądałam się tym zabaweczkom:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tych podróży, dawno wiedzialam że na wschodzie jest wiecej takich wspanialych sklepików z rekodzielem niż u nas.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie po sobie śladu -komentarza ;-)