wtorek, 4 marca 2014

Kiermaszowo- zakupowo ;-)

Witam Was jak zwykle bardzo cieplutko .

Dziś chcę troszkę opowiedzieć o ostatnim kiermaszu,
na którym byłam w Suwałkach .
To już czwarty wyjazd w ciągu 5 miesięcy na jaki wybrałam się ze swoją twórczością .
Każdy taki wyjazd  to nie tylko sprzedaż  prac ale przede wszystkim spotkania z Super ludźmi nadającymi na podobnych falach.


 tak prezentował się mój regał "anielski " przed pakowaniem do auta









 a tak na Suwalskich Kaziukach .





pan Janek na poczekaniu zrobił mi taki piękny szyld ( za króliczka ;-)



a tu prace moich koleżanek, którym dziękuję za miło spędzony czas.








Kupa kontaktów i ciekawych doświadczeń w bagażniku - bezcenne ;-)
Tak też było i tym razem .
Pogoda dopisała, organizacja, atmosfera i ludziska - super.

W drodze powrotnej udało mi się" upolować "
naprawdę pokaźną ilość porcelanowych naparstków do mojej kolekcji za niewielkie pieniążki.





Zakup więc zwieńczył bardzo udany wyjazd .

pozdrawiam S.

3 komentarze:

  1. Tak patrzę teraz trochę z zazdrością że się nie wybrałam z Tobą. ....Super się prezentowala Twoja ekspozycja z rękodziełem. .....No a zakupy to po prostu mistrzostwo świata cudne.......Gratuluję tak pięknej kolekcji....Buziaki pa.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie prezentował sie Twój anielski regał! w oko wpadły mi także cudne plecione wianuszki♥ uwielbiam wianki:)
    pozdrawiam cieplutko:)
    ps. jak można Cię obserwować?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super...sama bym pojechała na taki kiermasz ..oczywiscie jalko klient!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie po sobie śladu -komentarza ;-)