niedziela, 23 lutego 2014

W klimacie lektury

Witam Was bardzo cieplutko.

Uwielbiam książki, jednak czas który nam kradną jest bezcenny bo można w tym czasie coś tworzyć i szyć .
Dlatego ja pokochałam audiobooki i mam dwa w jednym.
Choć moja starsza córka mol książkowy, twierdzi że to prefanacja czytania 
ja wiem swoje i to uwielbiam.

Z dobrą książką w słuchawkach na uszach zatracam się w czasie -tworząc.
Tak powstają kolejne Tildy.


Ta powstała w klimatach pięknej książki, którą obecnie słucham-
*światło między oceanami *

Akcja toczy się w 1920 roku w latarni morskiej.......






Gorąco Wam polecam takie czytanie, choć wiem że nie ma tu przyjemności wąchania druku książki i przewracania kartek.
Ja wychowałam się na słuchowiskach radiowych , dlatego
czerpię ogromną radość ze słuchania.
Pozdrawiam S.

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie po sobie śladu -komentarza ;-)