wtorek, 4 lutego 2014

Podpatrzone uporządkowanie...

Witam Was bardzo cieplutko !!!

Dziś chcę się z Wami podzielić jak bardzo mnie inspirują Wasze blogi .
Jestem zachwycona Waszym ( i moim od niedawna )światem .
Kilka godzin dziennej bardzo przyjemnej lektury tak mnie inspiruje...


Dzięki blogowi http://anstahe.blogspot.com/ trafiłam do 
http://atelierpalmette.blogspot.com/ skąd pobrałam super grafikę, dzięki której 
uporządkowałam swoje koronki .













Za wszystkie inspiracje bardzo, bardzo Wam dziękuję
 i pozdrawiam S.

3 komentarze:

  1. BLOGERZY KOCHANI I BLOGERKI! POMÓŻMY FRANKOWI!!! Chłopiec choruje na nowotwór i bardzo, bardzo mocno potrzebuje naszej pomocy, pokażmy, jak duża siła tkwi w blogerach!! Więcej informacji na blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój uporządkowany zbiór koronek, tasiemek i nici wygląda bardzo imponująco. :) Cieszę się, że wzór się przydał. A siostra oddziałowa z poprzedniego postu wprost powaliła mnie na łopatki. :) Jest świetna! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju! Ja o takim porządku mogę tylko pomarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie po sobie śladu -komentarza ;-)