poniedziałek, 20 stycznia 2014

Dwie nowości

Witam Was bardzo cieplutko.
Dziś chcę Wam pokazać dwie nowości jakie poczyniłam w ostatnich dniach .

Pierwsza to poduszka personalizowana  : -)

Moje najstarsze dziecko dawno już  prosiło mnie o poduszkę .
Długo myślałam jaką jej uszyć, by nie była banalna i taka zwyczajna .
Bardzo lubię robić mojej studentce prezenty własnoręcznie, docenia je jak nikt inny.
Moje wszystkie pomysły, które wykonuję po raz pierwszy zabiera ze sobą do Gdańska, by mieć namiastkę mamy przy sobie ;-)

Ta poduszka ma to co lubi moje dorosłe już dziecię .














Drugą nowością jaką  zrobiłam jest ramka .
Dostałam ramę i folię sospesso. 
Nie bardzo mi leżało robienie jej w tej technice, bo nigdzie by mi nie pasowała.
Wymyśliłam więc ramkę-obraz do mojej pracowni.
Jest już skończona i czeka na powieszenie, narazie stoi na stoliku czekając na miejsce na ścianie.






  
To tyle na dziś -pozdrawiam Was S.


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie po sobie śladu -komentarza ;-)