poniedziałek, 1 lipca 2019

jestem, żyję i szyję ;-)

Witam Was bardzo cieplutko.

Wiem, wiem dawno mnie tu nie było, 
na swoje usprawiedliwienie mam tylko tyle że Facebook i instagram ogarniam na bieżąco
bo z telefonu 
- tu jestem sporadycznie bo nie mam na to czasu;-)

Rok zleciał i wiele zmian zaszło u mnie. 
Najważniejsza to że kupiłam swój malutki lokal na pracownie
 i od marca mam swój świat tuż za rogiem domku.
Każdą wolną chwilkę po pracy i obowiązkach domowych 
spędzam do późnych godzin w moim malutkim Atelier.

Zapraszam dziś na spacerek po moim raju ;-)














Jest tu całe 12 metrów ,a na nich to co tu widzicie, oraz zaplecze z wc i kawałeczkiem kuchni ;-)

postaram się częściej tu zaglądać 
ściskam i pozdrawiam Wasza Anielska  

7 komentarzy:

  1. Ale sprawiłaś mi radość!!!. Wiem, ze jesteś straszliwie zapracowana i cud, ze wszystko ogarniasz, ale Twój blog jest wyjątkowy i cieszę się, ze chociaż od czasu do czasu nam się pokażesz. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. A raj masz cudny. Bądź w nim szczęśliwa i niech powstają piękne projekty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę, że tu wróciłaś😄i to w jakim stylu,Ho Ho Ho😁cudownie tam u ciebie, cieszę się że masz taką cudowną pracownię,niech się kręci👍pozdrawiam gorąco 🤩

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna pracownia.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No moja kochana, super, że jesteś...Twój mały świat jest cudowny i tęsknie za nim...Gorące buziaczki....

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudowną pracownię. Na Fb odwiedzam Cię często i podziwiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej to przecież raj <3 jest ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie po sobie śladu -komentarza ;-)